دلم خیلی گرفته! دارم گریه میکنم! فرشته ی کوچک دارفانی را وداع گفت

سلام.حالم اصلا خوب نیست خدا میدونه که دارم گریه میکنم مینویسم.من تو این چند وقت همه ی حواسم از اوالانا کوچولو ی 6 ساله که سوری با جاستین ازدواج کرده بود پرت شذ!

این دختره 6 ساله که سرطان مغزی داشت اینقدر تو فیس بوک و توییتر تلاش کرد تا تونست با جاستین ارتباط برقرار کنه.بزرگ ترین ارزوش ازدواج با جاستین بود......

جاستین که میفهمممه میره میبینتش.باهم اشنا میشن و واسه دل خوش شدن اوالانا اونها سوری ازدواج میکنن و حلقه میندازن.اگه حرف منو باور ندارین کافیه اینو سرچ کنین: اوالانا همسر جاستین بیبر

خلاصه اوالانا ی 6 ساله تو توییتر و فیس بوک اسم خودشو میزاره:mrs bieber یعنی همسر بیبر!

جاستین گفت من و اولانا همش در ارتباط بودیم . مرتب چت میکردیم.اون و اوالانا خیلی سعی کردن با این بیماری بجنگن ولی......

تا اینکه 5 مهر ممامان و بابای اوالانا توییت کردن:فرشته ی ما به بهشت رفت......

اوالانا به جاستین قول داده بود که وقتی رفت بهشت به خدا توضیح بده که جاستین چقدر خوبه.......

اشک تو چشام نمیذاره صفحه رو ببینم.چشام تار شده......

واقعا دلم گرفته..................

خدافظ اوالانا...........

اینم عکس جاستین درحال گریه واسه اوالانا

اینم چندتا عکس از اوالانا

من که حالم بدجور گرفته شد..........

نظربدین.....



نظرات شما عزیزان:

negin bieber
ساعت13:07---19 شهريور 1394
الاهیی بمیرم عشقم خیلی ناراحته بیچاره اشکش درومده

lovEJustiN
ساعت14:49---24 تير 1394
Axis Justin bad ziyad shenidam vali in karesh tate tasir Ghats gereftam

ziba
ساعت17:08---12 تير 1394
چینگده مهربونهههههه....آآآآآخییی


فائزه
ساعت17:14---8 آذر 1393
من تا به این لحظه که این پست رو خوندم از جاستین متنفر بودم ولی حلا می تونم درکش کنم

محدثه2/2 تجربی
ساعت17:23---6 آذر 1392
سلام رومینا جون خوبی خوش میگذره دلم برات خیلی تنگ شده جات واقعا خالیه
پاسخ: منم همینطور عزیزم.اره جات خالیه!


سارا
ساعت13:37---22 آبان 1392
واااای.جاستین چه قدر مهربونهههههه

sahel
ساعت13:44---16 آبان 1392
الهی واســه مهربونیــاش بمیــرم

محدثه2/2 تجربی
ساعت19:35---14 آبان 1392
نه بابا منم امشب مثل تو شدم
پاسخ: یه اتفاقی افتاده دارم از خوشالی سکته میکنم.مگه میتونم درس بخونم بابا من؟!


محدثه2/2 تجربی
ساعت16:39---14 آبان 1392
خیلی غمگین بود
پاسخ:محدثه جونم.به اندازه ی من غمگین نشدی که! حالا الان تو میشینی عربی مییخونی که فردا امتحان داریم.من الان دارم تو نت ول میچرخم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جاستین بیبر ، اخبار جاستین ، ،

تاريخ : دو شنبه 13 آبان 1392 ا 21:37 نويسنده : romina ا